16 Februari 2010

Hallå! :)

Har precis vaknat, somnade i soffan vid 5-6 tiden tror jag och vaknade nu.
Mamma och jag håller på att göra egna Semlor, haha hatar Semlor men nu när jag får göra den själv kanske dom blir goda? :)

Yes men måste plugga idag igen, har prov i morgon. Ibland så undrar jag ifall jag kommer slösa bort mitt liv i skolan? Jag menar ifall det nu visar sig vara sant att jorden kommer gå under 2013 så kommer jag ha slösat bort liv i skolan? Jvligt kul -.-'

Men jag tror inte på det så det är bara att plugga och sen skaffa sig ett bra jobb, tjäna lite snabba cash, åka jorden runt och bränna pengar tills man dör ;)

Haha men puss på er nu då!

xxx
 Cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0