1a Februari 2010

Hallå dära :)

Blir lite snabbt nu för ska gå och vial för har ont i huvudet, fan tror jag kommer bli sjuk snart :'(

Men ja skola idag då, var med Tina efter skolan jag köpte en dagbok, haha. Har funderat på det sjukt länge nu ifall jag ska köpa en eller inte men nu blev att jag köpte en. För funderar på så mycket och ibland händer det saker som man inte kan skriva ut på bloggen och så vill man ändå skriva av sig så då köpte jag en dagbok :)

Tina köpte också en och jag kluddrade lite i den, haha jag är då för snäll ibland :p

Men efter det gick vi till björknäs och väntade på Chrille Boy (Christian), haha XD
Men han slutade halv 5 och då han vi inte göra nånting för jag skulle vara hema halv 6 och bussen gick 5 över 5 :/

Förlåt för att jag bara lämnade er på stan men hade ont i huvudet som ett cp och jag blir bara dryg och otrevlig då jag har ont i huvudet :(

Ja men nu ska jag gå och vila och läsa Anne Frank så ni får ha det så bra, pöss pöss :)

xxx
Cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0