22 Februari 2010

10 dagar kvar!! :'D

Hallå!

Har inte haft tid att blogga fören nu.
Gick hem direkt efter skolan och började baka för världens coolaste ''moster'' (mammas moster) skulle komma på besök. Haha hon är sjukt tuff alltså, love her!! :D
Så jag skulle baka bullar så vi hade nått att fika när hon kom ^^
Så har gjort det hela efter middagen, okej när jag inte tog 2 timmars paus och såg Sex And The City och Top Model 8, höhö.

Men hon gick för kanske 20 min sen, cut cut, miss her alredy.
Träffar henne inte så ofta, inte resten av släkten heller, lite synd när jag har typ världens coolaste släkt (enligt mig då) men ska ändra på det och börja träffa dom oftare ;D

yes, men åt middag nyss, hann inte äta någon middag fören nu, kastade in en Billys i micron och tog ett glad cola, haha bra middag -.-'

Well, nu hade jag tänk, kolla Andra Avenyn och sen gå och lägga mig, låter som en bra ide ^^


mosters go jvla hund ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0