23 Februari 2010

Hallå.

Kom nyss hem, har varit på stan med Frida.
Ni vet vi är ju så jävla bra att vi får gratis mat på frasses, haha inte alla som får det ;)

Men vi typ gick runt och gjorde inte så mycket, hitta ett par sjukt heta skor som jag blev helt kär i kommer önska mig dom tills jag fyller år ^^


Men i kväll blir det som alla andra dagar, PLUGGA!
Har prov i morgon och på torsdag, matte och HK. OGILLA OGILLA OGILLA!

Men har precis beställt min biljett hem från stockholm till go jvla Boden, som ni vet ska jag vara borta i 3 veckor från go Boden och vara i Stockholm.
Nog för att det kommer bli kul att fara till Stockholm, men ändå, inget kan slå go Boden ;)
(är typ den ända som tycker om Boden som bor hära -.-'').

Well ska ta mig nånting att äta och sen ta och plugga, pösseli pöss ^^

xxx
 
Cecilia


avslutar inlägget med en bild på mig och Viktor, haha gullig min jag gör :b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0