25 Februari 2010

Hejsan!

Sitter på mammas jobb och väntar på att hon ska jobba klart så vi kan åka hem och sen till stan, vi ska köpa en present till mina lilla kusin som fyllde 6 år förra veckan :), måste också tillbaka till skolan för ska försöka att få tag på lite mera böker som jag glömde, måste ju plugga när jag är borta vecka 10 :(
Ja det är vell sånt man måste göra ifall man ska få vara ledig ett tag.

Det var sissta dagen för mig att lämna in ledighetsansökan och bussen skulle gå om 10 min så jag sprang till lärar rummet och in till rektorn och bad henne skriva under.
Men jag hann med bussen (y) :)

Ja men nu ska jag gå och kolla vad mamma gör, pösselipöss på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0