3 bilder från förr :)







Kollade bak i arkiven på bloggen och hittade dom hära bilderna från när jag gick i 7;an där jag hade långt naturligt blont hår.

Asså kolla in mitt hår! Hade ju sparat mitt hår sen jag gick på 6;års, hade aldrig färgat mitt hår utan bara tonat det.
Långt och naturligt blont, vill bara gråta när jag ser bilden, vill ha tillbaka mitt långa naturliga blonda hår :(

Älskade mitt långa NATURLIGT blonda hår men sen klippte jag av det, VARFÖR!!!!
Och VARFÖR färgade jag det!! Åhh blir ju lite sad face nu.

Inte för att jag ''ångrar'' att jag färgat mitt hår mörkt men kom igen? Naturligt blont hår, hur många är det som har det nu? Dom som har blont hår har färgat det platinblont som jag har gjort och jag har naturligt blont hår egentligen.

Asså kan sitta hära i 1000 år och skriva men jag tror ni fattar vad jag menar nu.

Jag saknar mitt långa naturligt blonda hår :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0