3 Februari 2010

Har inte haft tid eller lust att blogga fören nu.

Har varit hos morfar och klippt mig och fick med mig hem lite linnen och sånt, det gillas ju ^^

Sitter i alla fall med Silvershampoo i håret och ska ha det så tills jag ska gå och lägga mig :)
I helgen blir det kanske stugan och jokkmokk ifall det inte är så jäkla kallt, blir ju lite lessen i ögat ifall vi inte kan åka :'(

Men här är i alla fall linnena jag fick av mina moster idag ^^
TACK!!! :D


Älskar dom dära två prickiga linnena :'D


Lite baslinne :)


Långärmade tröjor, diggar den randiga, använder aldrig randigt men kanske ska börja nu, för den var så fin ^^


ett gult linne och ett till baslinne ^^

Detta gillas ju ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0