9 Februari 2010

Hallå hallå! :)

Åh det blir inget att praoa i stockholm :(
Det funkade inte att vara borta i 3 veckor från vännerna och älskade Boden. Klara inte av det, 2 visst men 3, då blir det ju lite jobbigt ;/
Så har pratat lite med Tina nu och jag valde samma som henne så jag hoppas på att få samma som henne annars blir jag ju lite lessen i ögat.

Men ska ändå tänka mera på det om stokcholm, mamma kom nyss in och pratade om det i stockholm. Får tills hon kommer hem att tänka på hur jag ska göra.

Ska i alla fall snart iväg och samla ihop massa burkar (delade ju ut lappar förre veckan om att jag skulle samla hop det idag) så ska göra det ett tag och sen får vi se vad som händer, måste i alla fall plugga lite för har ju prov imorgon :) 

Huhu vill inte paroa i boden ville praoa i stockholm men det sket sig ju.
Jvla skit :s

Jaja nu ska jag gå och sura och sen får vi se vad som händer :)


xxx
 
Cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0