omplaceringshund

Åh vill bara smälta när jag ser dessa super fina hundar ^^

Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild

Amstaff, hane 4 mån

Klicka för att se nästa bild
bilder från blocket!

Skulle enkelt ta med en av dom hem, dels för att dom behöver ett nytt hem (omplaceringshundar) och för att dom verkar vara 2 otroligt roliga hundar att vara med, mycket energi och spring i benen.

Precis som min lilla Balto som är i stockholm med pappa :)
Hatar att han är dära, hundar ska inte vara i stockholm och i lägenhet, dom ska få vara hund och få springa fritt minst 2 gånger per dag ute helst mera men ibland hittar man kanske inte tid till det.

Så ifall jag inte hade bott i lägenhet, fortfarande varit ett barn och har skolan och tänka på, tjänat egna pengar, bott ute i en villa och inte med mamma så skulle jag enkelt ta en av dom hära hundarna, kanske båda?

Men sen litar jag inte heller på grejer som är ute på blocket, eller ja inte djur, asså missförstå mig inte nu men jag vill köpa från en kennelklubb för att kunna vara säker på vad det är jag har för hund och vad det är för bakrund.
För det finns så konstiga människor ute i världen och som säljer saker på blocket.
Hoppas ni fattar vad jag menar xD

Men så fort jag flyttar från mamma och in i en villa blir det till att skaffa mig en hund ^^
Problemet är bara att jag vill ha alla hundar som finns mellan A och Ö.
Haha :)


Kommentarer
Tina

Det står "Forever" på halsbandet :)

2010-02-18 @ 20:00:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0