hemma snabbt :)

Hallå.
Är hemma lite snabbt för vi ska iväg till min lilla kusin nu som fyllde 6 år förre Fredagen.

Var super kul att vara med min kusin idag. Vi gick in till stan och tillbaka, duktiga vi är va?? ;)
Men vi var och kollade lite på marknaden och så, jag tyckte det luktade Souvas kebab men icke det!
Blev lite smått lessen då, men vi gick till min kusins farmor och farfar och då fick vi fika, trevligt trevligt! :)

Men sen var vi tvungen att gå hem till mig för Emelie (asså min kusin xD) skulle hämta sina grejer, FAN HON GLÖMDE GE MIG MINA ÖRHÄNGEN HON LÅNADE!! Får åka förbi henne och hämta dom sen -.-''

Men nu ska vi fara, pösselipöss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0