Visste du..

att jag vill ha.. en till hund :)
att min senaste kyss...... var ett misstag
att jag lyssnar mest på.. massor av skvaller dagarna i ända :)
att jag pratar inte med.. min familj i södra sverige så ofta.
att jag inte gillar.. spindlar och ormar ;o
att min första riktiga kyss.. var ett misstag :)
att jag avskyr när folk... slåss ;o
att kärlek är.. gulligt ^^
att jag gillar att.. busa ^^
att jag alltid kommer att... älska att fotogtafera och lyssna på musik :)
att jag är hemligt förälskad i.. din mamma :$
att sist jag grät var.. i onsdags :)
att min mobiltelefon är.. öhh vet inte xD
att när jag vaknar på morgonen.. så är jag trött (:
att innan jag går och lägger mig så.. tänker jag :)
att idag har jag.. varit i luleå med min moder :)
att jag just nu tänker på.. ägg! XD
att i kväll ska jag.. sova :)
att i morgon kommer jag.. packa min väska inför stockholm :)
att jag hoppas att.. det var torsdag NUNUNNUNUNUNUNUNU :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0