26 Januari 2010

Hallå!

Kom hem för ett tag sedan, slutar tidigt på Tisdagar, eller ja inte nästa vecka :'(
Men sitter i alla fall och dricker te och äter ischoklad!  ISCHOKLAD ÄR GOTT!! :'D
Spelar spel på facebook och smsar med massa trevligt folk :)

När vi hade slutat idag så gick jag med Jenny in till stan och så skulle jag ta bussen hem, men den hade redan gått, och då var jag tvungen att 23 så ringde Fanny och pratade med henne ett tag :)
Men sen så körde bussen fel eller nåtning för den körde inte där den brukar köra så fick gå en bit.
Hehe fick ju se lite snygga militärer eller ja dom som ska ta lumpen haha (a)

Men jag ska ta och plugga lite om en stund och så för i morgon har jag 2 st prov, härligt härligt ;)
Men först ska jag sova lite haha och sen ska jag plugga ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0