30 Januari 2010

Hallå! :)

Har inte kunnat blogag fören nu, kom inte in på blogg.se hemma? :s
Och igår så var jag med Fanny, Tian och Christian till 7 kanske?

Vi gjorde inte så mycket, jag och Tina och Fanny gick till bibloteket efter skolan och satt dära ett tag och läste och pratade och hade allmänt trevligt :)
Sen sprang vi till bussen som gick till erikslund och hoppade av vid ica, haha vi gick in på ica och köpte ''lite'' fika och dricka :) Sen fick vi vänta ett tag innan Christian kom för han och hans kompisar skulle repa på snabelhuset, men vi gick dit och då var det en snäll gubbe som släppte in oss för det var så kallt, och då satte vi oss och fikade och sånt :)

Sen kom Christian och hans band så då kollade vi när dom spelade, emen vid 6 tiden så började vi fundera på hur vi skulle komma hem, så då började dom packa ihop sina grejer och sen for alla.
Det slutade för mig, Tina, Christian och Fanny att vi var tvungen att gå för att ingen buss gick.
Satan vad kallt det var ute när jag gick hem ;o

Var så jäkla glad när jag kom fram hemma XD
Satte mig då vid datorn och kollade bussar för skulle inte sova hemma, skulle ut till mina låssas små syskon där mamma redan var och sova dära.
Men behövde inte åka buss för mamma kom och hämtade mig.

Somnade typ vid 10 och vaknade klcokan 1 på natten då mamma skulle gå och lägag sig så du plockade jag ut linserna ocg gick och lade mig med smink och allt. Vaknade vid 10 dagen efter och då gick jag upp och läste lite i ''När jag hör din röst'' :)

Sen vid 3 åkte vi och handlade, for hem och sen tillbaka hit till mina låssas syskon där vi ska sova i natt också.

Men ska kolla bloggar nu och sitta på facebook och sociala dära ett tag, sen blir det att se New Moon :'D




xxx
Cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0