for iväg till stan med tina och christian :)

Hallå!
Kom precis hem :)
Har varit med Tina och Christian hela dagen, efter skolan så såg jag Tina på skolgården så då ropade jag på henne och då frågade hon ifall jag och Malin och Flisan ville följa till bibloteket så vi gjorde det, men Flisan och Malin åkte hem nästan precis när vi kom, så det var bara jag, Tina, Christian, Fanny, Felix, Oscar och Malin :) HA JAG KOM IHÅG ALLA!!! :D
Efter ett tag när alla åkit iväg och det var bara jag Tina och Christian kvar så drog vi hem till mig. Haha tog massa söta bilder på dom, ska skicka dom till Tina och så får hon lägga ut dom ifall hon vill :)
Men vi var inte hemma hos mig så länge för Tina skulle iväg på nån föreläsning så jag och Christian föjde med henne :)

Ska jag vara ärligt tyckte jag det var intressant, det var en kille/gubbe som berättade om sin brandom, han hade tydligen varit med under 2 världskriget tror jag det var. Vi kom ju lite försent (för vi glömde bort tiden och då missa vi första bussen) så lite svårt att förstå då vad han pratade om :)

Men efter det så gick vi till frasses haha dom ville att jag skulle köpa mat åt dom, haha jag sa faktiskt nej och höll det, känner mig elak nu :(
Men sen for alla hem, och jag kom nog hem sisst för min buss var försenad (man kan inte lita på luleå bussarna -.-''') så fick sitta och vänta, busschauffören var super snäll för jag gick fram och frågade ifall han kunde stana typ vid ett gupp så jag inte behövde gå så långt för att det snöar så sjukt mycket, och han var så snäll och glad s han gjorde det ^^

Så nu sitter jag hära och och tänker

''fan nu måste jag sluta skriva för ska se Andra Avenyn NUUU!!''

Lägger upp en dagens outfit sen efter att jag sett Andra Avenyn ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0