Lara Croft Tomb Raider The Cradle Of Life!

Hallå!
Vaknade vid 1 idag, haha fail då jag hade ställt klockan på halv 11 för ska vara trött i kväll så jag kan somna tidigt, men icke det.
Haha har precis ringt Tina och Felicia, haha dom sovde ^^ BUSIG JAG ÄR! Hehe :)

Ska i alla fall krypa ner i soffan och se en film och äta frukost för det har jag inte gjort, haha.
Ska se Lara Croft Tomb Raider The Cradle Of Life, typ gammal film från 2003, haha den är i alla fall bra har sett den typ 100 gånger! Nån som sett den? :)

Det är ju inte direkt så att man vill gå ut idag då det är -30 hära, men ska i alla fall in till stan senare och köpa mig ett par skor och ett par täckbyxor, första gången jag köper mig ett par täckbyxor, men kände att jag behövde ett par så får vell se ifall det finns några kvar efter mellandagsrean, haha folk är ju helt galna då ;)

Men ni får ha det så bra i alla fall för ska gå och se filmen nu :)

trailern var vell inte den bästa, filmen är 100 gånger bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0