Lite videos från idag :)

Hallå!
Har varit med Tina och Christian idag, Tina skulle vara med på nått julspel i kyrkan så jag gick dit vid 11 tiden och väntade på henne och Christian, haha kände mig typ helt vilse där jag satt, haha.
Men när det dära i kyrkan hade slutat så gick vi till Dollar Store, asså det tar ju 1 år att gå med Tina igenom Dollar Store ;o
Blev less efter typ 5 min för ungen ska ju stå sjukt länge och kolla på smycken.
Haha men när vi var klara dära så satt vi inne på dollar store tills vi blev utslängda :( Hehe.....
Då gick vi till rönnbäcks och satt dära tills Tinas pappa hämtade oss, och då for vi hem till Tina.

Tittade på massa bilder och videos och sånt ^^

Men ni får i alla fall 3 videos från idag och lägger upp hära på bloggen ifall jag hittar nå :)


''jag vill pinka!!!'' xD


fråga inte vad vi gör, men efter ett tag blev det bara en massa svammel xD


haha ja xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0