Mitt 2009 :) Del 1

Nu kommer massa bilder och sånt från 2009, ifall ni är med på en bild och vill inte vara det så är det bara att säga till men tycker det är tråkigt ifall jag måste ta bort nånting.

Men i alla fall så kommer det att komma i delar för annars blir det ett så stort inlägg :)



Har inte så många bilder från Januari och Februari :(

Januari.

Året började bra, färgade håret mörk brunt, träffade mer nya kompisar som var mitt allt.



Februari.

Var med mina kompisar, for till skogså och firade Tina som fyllde 14 år ^^


Mars.

Färgade håret blå svart. Och gjorde det vanliga, var i skolan och var med kompisar.


April.


Var och kollade på Cheer DM med Henna och massa folk :)



For iväg med morfar och släkten till stugan och körde skoter under en helg:)



Åkte ''tefat'' efter skotern och ramlade i en vattenpöl, skulle se ifall jag blev blöt ^^ 


Vuxan kan också busa ^^



Hade ''tjej kväll'' med Tina och Henna (:
Vofflade håret, tog massa bilder, färgade mitt hår, första cykel turen på året, mm :)











Satt en kväll på taket med Amanda och hade det allmänt trevligt :)
Åt glass och pratade om massa saker.






Firade valborg (eller vad fan det heter) med Frida, Mia, Emil, Jesper och Amanda :)
Grilla och gjorde massa konstiga saker x)



Nästa del kommer snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0