Mitt 2009 :) Del 2

Maj.



Skulle ta en genväg men det var lerigt dära, DET ÄR INTE BAJS DET ÄR LERA!



Fick för mig att jag skulle skaffa EPA dära ett tag men ändrade mig men är fortfarande lite sugen på att skaffa en ^^
Bilden är tagen från google!


Jag och Tina hade inget för oss en dag så vi gick till lekparken och var dära, haha :)




Vi hitta också en lite kisse katt som vi döpte till LIAM :)




Jag och Mamma flyttade från vårat hus och till en lägenhet i stället, var först jätte sur för ville inte bo i en lägenhet.


Min pappa kom också upp från Stockholm för att hjälpa mig och mamma med flytten :)


Fyllde 14 år :)
Men hade inget speciellt, haha kommer inte ens ihåg vad jag gjorde den dagen xD
Kommer ihåg att jag var i skolan men det är allt, haha :)



Juni.

Var på Gruvberget med klassen.




Skulle testa sprayfärgen och Tina blev försökskaninen :)


Sissta skoldagarna.
Inte så seriöst skolabete utan bara en massa bus :)


Jag Jenny och Karro brände upp Jennys böcker och papper, haha busigt? ^^

Jenny och Karro badade då i ån för att vara lite mera busiga :)
Vi träffade killarna i klassen när vi skulle tillbaka till skolan igen och dom tyckte vi var dumma xD







Slutade 7;an :)

Lärarna sjöng för oss, haha :)

Var och kollade på studenten med Felicia och Nea :)
Nea och jag hoppade även på en stundent vag och åkte med dom sissta svängen, haha gu vad kul det var ^^
På kvällen sen var jag med massa folk inne i stan och träffade massa fulla studenter, haha minne ^^




Åkte till skogså och var med Tina :)
Vi badade (fan vad kallt det var! trodde helt seriöst jag skulle dö :o), och cyklade till björns där Oktay och Viktor var :)






Låssas lilla systern fyllde 10 år (haha tror jag)
Så var dära och firade henne :)



BODEN ALIVE!
Var med lite olika folk, typ sprang runt och var med alla kan man vell säga ;)






Del 3 kommer senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0