13 Juli 2010

God morgon!

Sitter och kollar på Run's house, helt stört program men jvligt underhållande.
Är fett sugen på att åka utomlands men min mor och far är inte lika taggade ''Man ska åka på vintern och man ska vara hemma på sommaren för att njuta av den svenska sommaren'' bullshit...

I alla fall så är det 30+ ute idag, hunden kommer ju fan dö av värmen? -.-'
Nej för han är en smart hund och ligger i skuggan på balkongen och dricker massa vetten, duktig bebis, haha! x)

ÅH H*LVETE! Höll på att skita ner mig nyss! Dom håller på och spränger hära borta i sunbyberg för dom ska göra radhus och det lte som f*n och vibrerar i marken.
Som igår när jag stog uta och väntade på pappa så började det tjuta varnings signaler och sen blev det tyst i 1 sek och sen *BOOM* och så vibbrerade det i marken, trodde det skulle sprika i marken och att jag skulle ramla ner, haha!
 
Men ska ta mig en kall dusch för dt är så jäkla varmt och sen tror jag att vi bara ska gå omkring i sundbyberg och bara ta det lugnt :)

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0