22 Juli 2010

Hallå sitter och lyssnar på musik och kollar lite bloggar.
Hade världens konstigaste dröm, haha!

Drömde om nån snygg kille (fast nu kommer jag inte ihåg hur han såg ut! xD) som bodde i samma hus som mig och han skulle gömma sig för polisen eller nånting och sen då var han helt plötsligt en spion som skulle skydda mig från ni vet The Grudge tjejen? Och hon höll på och jaga oss i trappan och det var jätte läskigt, men sen så var hon borta och så kom Balto och började jaga den snygga killen (haha dumma hund xD) och då vaknade jag, haha jag har inte sakt att jag har normala drömmar xD

Är rätt trött men idag blir det att spendera dagen med lilla Flisan, har saknat henna super mycket nu när jag varit i stockholm!
Men ska hoppa in i duschen för känner mig jätte äcklig, haha!
Ha det! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0