3 Juli 2010

Hallå! :)

Har precis ätit frukost, alltid nice med jordgubbar och kaffe på morgonen, känner mig lite sliten sen igår men hade så jäkla kul. Igår så satte jag på skavsårsplåster på mina hälar och ifall jag ska säga exakt vad jag sa när jag vaknade så var det faktiskt ''OMG!'' för har sjukt stora blåsor på hälarna nu visar sen!

HAHA! Vet ni vad jag nyss gjorde! Jag började tänka på vars f*n jag hade mina 3 biljetter som blev kvar sen igår och jag tänkte att jag säkert hade kvar dom i Flisans jacka men då kom jag på att jag hade ju satt dom i bh'ån och där var dom, haha!

Nu ska jag gå och kolla ifall det fins nånting att se på tv'n för har verkligen ingen lust att sitta vid datorn nå mera just nu, haha ;D

Skiver mera sen!
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0