7 Juli 2010

Hej, fick huvudvärk igår kväll och hade det när jag vaknade också men mådde även också illa, stackars min syster som fick ta över när vi skulle göra frukost jag sa bara ''Ojoj! Ta över!'' och så sprang jag till toan sen lade jag mig i soffan och vilade och lät henne göra klart, tack för hjälpen i alla fall jag mådde skit verkligen! Tack! :)

Sen for vi hem för vi skulle tvätta och så innan jag ska till stockholm, men jag lade mig på soffan och kollade på Desperate Housewifes istället orkade verkligen inte göra nånting. Sitter och ser på Harry Potter och den flammande bägaren nu det var ett tag sedan så tänkte att jag skulle se det, har fått i mig lite kaffe och en macka nu och har bara lite ont i huvudet nu, men ska försöka äta lite mera och kanske ta en till huvudvärkstablett.

Måste ta och packa mina grejer också, HATAR att packa och jag HATAR att flyga! Seriöst så jäkla tråkigt att flyga och sen är det trångt och jävligt, nej flyga är inte kul.
Sitter i alla fall rätt långt fram 5C, brukar sitta vad 3C men var jäkligt seg på att cheka in så 5C får duga.

Ska se klart Harry Potter och sen blir det att packa väskan, sen tror jag att jag ska ut och säga hejdå till min syskon, kommer sakna dom små skitarna :)
Sen måste jag ringa Felicia också vill ju träffa henne också innan jag far :)

Ha det!


Den oranga stolen är där jag sitter :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0