dagens bästa

Felicia, Mamma var nyss och matade våran kanin :)

Jag; Jag visste inte att ni hade kanin!? ;o

Felicia; Asså egentligen är det inte våran utan min låssas systers kanin, han heter Lurven :)

Jag; HAHA HETER HAN LURVEN!

Felicia; Ja? xD

Jag; Hur kan man döpa nånting till Lurven?

Felicia; Men han är ju lurvig så därför heter han Lurven :)

Jag; Haha men LURVEN! XD HAHAHAH!!

Felicia; -.-'''''

Jag; HIHIHIHIHIH!!! HAHAHHAHA!!

Felicia; Sluta mobba Lurven :(((

Jag; HAHA! Lurven! MOHAHAHHA!! xD

Felicia; Lyssna mamma hur Cissi skrattar xD

Jag; HI HI HI HI HI HI! HAHAHAHA! *efter 1 min* Ojoj Lurven, HI HI xD

Felicia; Haha... nu ska jag gå och klappa Lurven och ta in hästarna från hagen.

Jag; Haha Lurven, okej hejdå! :)<3

Och det värsta var att jag lät helt påverkad och + att jag började gråta för att jag skrattade så mycket.
Låter inge kul när jag skriver det men detvar faktiskt jätte kul när Felicia sa att hennes låssas lilla systers kanin hette Lurven.


Haha Lurven XD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0