hemma efter boden alive

Aj säger jag bara, har sjukt ont i fötterna och det bara pumpar ut blod i hälarna, okej missförstå mig inte nu för jag har bara fått FETA skavsår på fötterna så det har börjat blöda.
Har i alla fall haft en super kväll med Flisan och massa folk, har 3 biljetter kvar som ska användas i morgon tror jag skulle dit med Flisan igen men är inte säker, annars så drar jag med mig Tina :)

Haha, vet ni vad som hände när vi åkte virvellvinden? Jag Felicia och Tina hade precis betalat och kommer Tom och frågar ifall han får åka med oss och det får han ju så han kommer och så sitter vi dära och väntar på att dom ska komma och betala för Tom men dom kommer inte och virvellviden börjar åka, haha! Och sen var det en sjukt rolig kille som stog vid oss hela tiden och snurrade och så gjorde han miner och sånt så vi satt dära och skratta och hade jätte roligt :)

Sen var vi iväg på nått disco men det kan jag väl inte kalla det, haha det var ju dött vad f*n! Dom valde ju världens sämsta helg för det dära om jag säger så ;)

Men sen när klockan började närma sig 01:00 så ringde mamma och sa att jag skulle komma, så då sprang jag in på en bajjamajja (haha! fyf*n vad äckligt men vad fan xD) och kissade, sen gick jag och mamma och min låssas pappa och åt vietnamesisk mat, sjukt gott! Älskar asiatisk mat! :)

Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och borsta tänderna sen sova är ganska så trött om jag säger så :)
Här får ni lite bilder från ikväll i alla fall :)

God Natt! :)



Flisans kompis Kerstin, Flisan och jag, som ni ser gör jag en ganska rolig min men det var för att jag skulle säga ''vänta'' för både jag och Flisan tog en bild och min var lite efter så ifall ni undrar över den konstiga minen på mig så är det därför xD













Haha precis när vi hade tagit dom hära 3 sissta bilderna på mig och Flisan så kom det 2 tanter som frågade ifall dom fick sitta med oss, seriöst dom var skit coola ju, sjöng med till Black Eyed Peas - I Got A Feeling, seriöst dom åkte alla åkattraktioner, haha skit coola xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0