lugn fredagskväll

Orkar verkligen inte göra nånting, ligger och läser Elsas Mode och är helt inne i boken.
Men tänkte att jag skulle vara snäll och skriva ett litet inlägg, så har datorn på magen och lyssnar på musik, inte helt fel det heller.
Blir en lugn kväll med film och bara ligga i soffan och dega som alla andra kvällar, haha för i morgon drar jag till Uppsala och hälsar på min låssas farfar och hans fru och stannar dära över helgen, datorn ska med såklart men måste packa en liten väska för jag orkar verkligen inte dra med mig hela den stora resväskan till Uppsala för en natt, känns lite onödigt om jag säger så.

Men ska ta mig en dusch nu för känner mig jätte äcklig, vi hörs :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0