''men vad gör jag?''

Så lät det för typ 10 sekunder sedan när jag råkade slänga min mobil i golvet eller ja den hoppade ur min hand, haha.
Sitter och ser Sex And The City och det ända jag kan tänka på är Boden Alive och Gröna Lund, asså varje gång jag varit på Gröna Lund och jag ska sova så är det som om hela sängen är en vatten säng och det är som att man är på vågor, skit läskigt, haha! Är det fler än jag som känner så när man ska sova? Tycker det är gansak obehagligt, men sen börjar jag alltid tänka på hur det kittlas i magen när man sitter i tex FrittFall och paniken då det käns som att man flyger, älskar det, jag blir som rädd men ändå inte, haha :)

Ska se klart Sex And The City nu, kram :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0