(MobilBloggar) 29 Juli 2010, sitter i en l...

dsc03541 (MMS)

(MobilBloggar) 29 Juli 2010, sitter i en lekpark och kollar när dom andra spelar kubb just nu, idag har vi varit på lycksele djurpark och klappat getter och kaniner och kollat på björnar, vargar och sälar, lekt i en sjukt stort klätterställning och jag skrek när jag och lille bror åkte ner för en jättestor rutchkana alla skrattade när vi kom ut för det var som ett rör man åkte i. Sen åkte vi karuseller och nån vatten grej som var lite obehagligt tycker jag har film på det som jag kanske lägger upp sen om jag orkar :) Nu ska jag sova för vi ska dit i morgon igen och kolla på dom djuren vi missade, ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0