(MobilBloggar) 30 Juli 2010, sitter och fö...

dsc03542 (MMS)

(MobilBloggar) 30 Juli 2010, sitter och försöker lösa ett korsord men det går inge bra så tänkte blogga lite, idag blev det en till sväng till djurparken och kolla på djuren vi missade igår och så en sväng in i souvenir butiken och köpa med nånting hittade ett par sjukt sköna och tjocka och varma strumpor men jag fick inte dom, dom hade varit perfekta nu till hösten och under vintern när mina fötter typ förfryser sig men hittar säkert några andra nångång :) Sen blev det "hem" till campingen och äta en sjukt god middag för hade inte ätit på hela dagen så var ganska så hungrig. Vi har spelat lite mini-golf också och känt mig som en riktig svenne som campat och spelat mini-golf, nu sitter vi och spelar kort och jag ska försöka lösa det hära omöjliga korsordet, i morgon ska vi hem så ska upp sjukt tidigt, ni får ha det så bra :) kram! :)



Kommentarer
bella

trevligt :)

2010-07-31 @ 19:42:10
URL: http://isabellahz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0