promenad

Flisan kom hit en sväng men vi gick ut och gick en promenad till Torpgärdan och tillbaka, snackade om massa saker som hänt och massa annat, tagit massor med roliga bilder och skratta en massa :)
Vi köpte också en jätte god dricka som hette typ white rock eller nånting sånt och den smakade tuggummi, men Felicia tyckte den smakade tvål så jag fick den :)

Nu ska jag gå och sova för är super trött och i morgon ska jag städa mitt rum från topp till tå, det är så jvla äckligt mitt rum, har ju inte städat det sen innan jag for till stockholm och sen när jag kom hem har jag knappt varit hemma nånting så jag känner att det nog är dags att städa mitt rum eller vad säger ni? ;)

Kanske tar och ser en film innan jag sover för är inte riktigt trött ännu, hmm vi får se, god natt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0