tankar











Började tänk helt plötsligt på när jag och Tina och Fanny satt på bibloteket och väntade på att Christian skulle sluta skolan och vi skulle sen och kolla när dom repade.
Hittade nån bok som heter ''Love hurts'' den var helt sjuk!? Det var små serier och varje serie slutade med att nån dog och jag tyckte den var helt sjuk och jag sa det flera gånger att ''den hära är ju helt sjuk!? ;o'' men jag kunde inte sluta läsa i alla fall.
Sen var vi tvungen att kuta till bussen och jag tror det var nå gorm med pengar eller hur det var, jag kommer inte riktigt ihåg hur det var, men vi kom med bussen i alla fall och då vi hoppade av så gick vi till ica och köpte massa fika bröd och dricka och allt gick på 110 kr, kommer fortfarande ihåg ångesten jag hade när jag betalade.
Sen gick vi till snabelhuset och stog utanför och frös arslet av oss men det var en snäll gubbe som släppte in oss och då gick vi och fickade det vi köpt och var jätte nöjda.
Sen kollade vi när Christian och dom repade men efter ett tag slängde dom ut oss från rummet där dom repade och då fick vi ro oss själva och då hittade vi nån grej som körde runt varandra på okej Fanny och Tin aåkte men jag vgade inte, haha men sen när Christian och dom hade repat klart så gick Tina, Fanny och Chritian till KU tror jag det var och jag gick hem och va jätte kissnödig hela vägen så höll nästan på att pinka på mig, haha xD

Kommer ihåg att jag tyckte jag såg ut som blondinbella den dagen, haha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0