toppless

Idag när vi gick och badade så gick vi till en helt vanlig badplats och jag fick värsta choken när jag ser att 2 st tjejer som är dära solar toppless, har aldrig sett nån sola toppless, ja förutom på film men inte i verkligheten, skulle aldrig kunna sola toppless, skulle tycka det var jätte pinsamt, sover ju med BH vad f*n? xD

Men efter ett tag så kommer en av dom och frågar om jag kan ta ett foto på dom, visste inte vad jag skulle säga så sa bara ''Eh, hehe, ok..??'' så skyndade att ta det dära foto och sen gav jag bara kameran och gick.
Fast jäkligt modigt av dom att sola toppless bland massa folk, om jag skulle göra det skulle det vara typ inne på ett solarium, knappt det, haha xD

Inte varje dag med ser nån sola toppless, haha nu blev alla killar avensjuka, smsade en kompis och han frågade varför jag inte tog kort på dom och skickade en bild till han, då sa jag bara att han var dum i huvudet, haha :)







bilderna kommer från google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0