10 Juni 2010

Hallå :)

Kom precis hem från min lärare, vi hade klassensdag och då for hela klassen till våran lärare och var dära och spelade kubb och pratade, åt glass och bara umgicks :)
Men sen fick vi fara hem om vi ville och lika bra var väl det för dom skulle ha gäster vid 2, så då for alla hem.
Nu ska jag skicka iväg min So uppstats och hoppas på det bästa, är inte nöjd med den men hittar ingenting mera att skriva om, kommer bli nöjd bara jag får ett G på den hära uppgiften, för tycker ju själv den är dålig.

Nu ska jag kolla på lite Desperate Housewifes och bara tare lugnt sen vid 5 så ska jag iväg och kollade på mian små syskons avslutning så ska hinna fixa mig också innan det, hade tänk locka håret :)







Pojkarna steker :)




ander :)


vi var jätte nära att vinna och så träffade Elin kungen så han dog och nu innan brölloppet och allt :(




Jag och Elin :)


Kommentarer
elina

ni cyklade förbi mig imorse 0o

2010-06-10 @ 14:28:54
URL: http://elinaaledin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0