12 Juni 2010

Tjoho!
Första dagen på sommarlovet idag! Så jäkla härligt! Det är varmt ute och jag rä ledig i 10 veckor!
Igår så gick jag och mamma och åt sushi, det var faktiskt gott! Åt 8 bitars och så fick jag nån soppa, jäkligt gott och personalen var jätte snäll och hjälpte oss med vad vi skulle välja för jag och mamma är ''nybörjare'' på att äta sushi, så dom gav oss råd och berättade, super snällt!

Efter att vi hade ätit så for vi till min låssas pappa och så sov vi dära, var jäkligt trött så gick och lade mig vid 24:00. Och nu är jag hemma för skulle duscha och så, nu ska jag gå och fika med min lilla syster för hon ser ganska uttråkade ut, men jag bloggar sen när jag har dator och orkar blogga :)

Kram! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0