8 Juni 2010

Ojoj vilken dag, är helt slut.
Har blivit hes och målad i ansiktet med blått och gult, gu vad fin jag är.
Har varit på fotbolls match på Boden Arenan då Sanden (min skola) mötte korpen, självklart vann ju vi med 6-0.
F*n vad bra vi är! Satt i hejarklacken och vad vi skrek och hejjade, är helt hes!

Men sen när vi for från Boden Arena så var det så fullt på gångbanan så jag och Tina lekte bild och körde på motorvägen, busiga vi är.
Men vi for till björknes och sa hej till Christian och sen for vi in på stan och jag köpte mig ett par skor, huvva det är riktigt tomt i plånboken nu kan jag säga er, visar dom sen!

Ska ladda in bilderna på datorn, glömde kameran så har bara tagit med mobilkameran men det får duga.
Så kolla in igen om en stund :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0