9 Juni 2010

Hallå :)

Kom precis hem från skolan, var lite stressad på morgonen för vaknade klockan 8 av att mamma ringde, men när jag kollade mig i spegeln så såg mitt hår ut som fårpäls/ull (?) så var tvungen att tvätta håret med balsam i handfatet lite snabbt.
När jag kom till skolan så var det bara att städa skåpet och klassrummet och hjälpa att bära lite böker sen skrev jag ut massor med bilder på bildlektionen som jag ska stoppa upp på väggen och i ramar :)
Sen var det brännbolls turnering på skolan lärarna fuskade så dom van hela tiden...dålig stil......haha

I kväll ska jag till min söta mormor och hälsa på henne, men innan jag far dit ska jag städa mitt rum och göra det sissta skolarbetet för den hära terminen, men ids inte göra det nu, haha.
Ska se första sesongen av Simpsons och sen ska jag göra klart SO arbetet och städa mitt rum :)

Kram :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0