kom kom kom kom kom kom kom




Hjärtat rusar, pulsen slår
Du ser på mig där du står
Tankarna för runt omkring
Ingen av oss gör nånting

Måste det va’ så svårt?
Kanske e också du rädd för att falla hårt
Men det får räcka nu

Kom kom kom medan som-som-sommaren ännu hänger sig kvar
Medan natten ännu är ljum och vår längtan lockar och drar
Kom kom kom, det finns Dom dom dom som ser chansen glida förbi
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli

Allt man skjuter upp till sen, Vem vet när vi ses igen.
För hösten knappar in,det går så väldigt fort.
Så lägg din hand i min, så vi får nånting gjort.¨

Kom kom kom medan som-som-sommaren ännu hänger sig kvar
Medan natten ännu är ljum och vår längtan lockar och drar
Kom kom kom, det finns Dom dom dom som ser chansen glida förbi
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli

Kom med mig kom. Kom kom kom medan som-som-sommaren ännu hänger sig kvar
Medan natten ännu är ljum och vår längtan lockar och drar
Kom kom kom, det finns Dom dom dom som ser chansen glida förbi (chansen glida förbi)
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli , Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli.
Kom med mig kom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0