laddar in bilder

hallå, är hemma nu efter en dag med min kusin, for iväg till henne och så cyklade vi iväg och satte oss och pratade om massor av saker, den tjejen är helt galen ju, haha.
Sen for vi iväg hem till mig och hämtade pengar för vi skulle köpa Franks men man måste tydligen vara 18 år för att köpa, hade helt glömt det för dricker inte Energi dryck typ, så det blev chips och varsin dricka och så åkte vi och satte oss på nån grillplats vid nå lägenheter och drack dricka och åt chips och pratade, sen for vi in till stan och träffade hennes farmor och farfar så då stog vi dära ett tag och pratade sen for vi vidare mot Ica och köpte mjukglass och for och satte oss och pratade lite mera och så kom en av henne skompisar så vi satt och pratade med han också ett tag tills alla skulle hem.

Har inga bilder från idag för glömde kameran hemma, men lägger snart in bilder från igår när jag hoppade studsmatta med min syster :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0