Skolavslutning

Vet ni att Voi på finska betyder får? Har alltid trott att det betyder hej eller nånting? Tur att man lär sig nya saker varje dag :)

I alla fall så kom jag precis hem från min syskons skolavslutning, den var....som alla andra skolavslutningar förutom att deras rektor hade ett tal på 25 sidor, slutade lyssna då, haha :)
Fick sjukt dåliga bilder för satt på världens dåligaste plats och hittade inga bra inställningar, för ljuset var helt konstigt och så skakade jag på handen -.-
Bjuder i alla fall på några bilder som blev rätt okej.
Men efter att det var slut så for vi hem till min låssas pappa och så fikade vi och tog massa bilder på alla oss, dom blev super fina :)

Nu ska jag gå och leta nånting att ha på mig i morgon på skolavslutningen, vet ännu unte vad jag ska, bra Cissi BRA!
Men tycker inte det är så viktigt för slutar ju bara 8;an men vill ju ändå vara lite fin klädd :)
Får lösa det på nått sätt :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0