sur

Åh jag är sjukt sur just nu, ska väl ha lingonvecka snart så det är väl därför.
Men är så jäkla sur i alla fall, för minsta lilla blir jag sur, hade blött hår fortfarande och när jag skulle blåsa det och sen kamma mitt hår så fassnade kammen i håret och blev så jäkla sur då så jag hade stor lust att raka av mig hela skiten. Är så jäkla less på mitt hår just nu.
Blev inte ens nöjd med slingorna, dom syns ju förf*n inte ens??!!
Ska göra flera på söndag eller så färgar jag hela min jvla utväxt eller rakar av mig hela skiten, mig kvittar det just nu.

OCH NU SKRIKER MINA JVLA FÅGLAR SOM 4 IDIOTER!!!!!!! (f*n vad damp jag har just nu, haha!)

Som ni kanske ser är jag på ganska så surt humör så kommer inte blogga nånting mera idag.
BLÄ PÅ ALLT JUST NU! ;s

Bloggar när jag är på bättre humör, kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0