16 Mars 2010

Hallå hallå :)

Skrev ett inlägg idag men glömde att publicera det, haha fail xD

Men har jobbat hela dagen med skolarbete och i morgon ska jag bygga vägga, haha tycker synd om dom jag ska bygga med haha. Nej men det kommer nog att gå bra :)

Tog nyss ett bad och nu sitter jag med en hårinpackning, innan det så åt jag pannkakor som jag och pappa gjorde ^^
Egentligen så hade vi tänk göra voffler men det gick åt h-vete så vi gjorde pankakor istället, det blev massor över så kan äta det till lunch i morgon (asså alla tar med sig matlåda till pappas jobb xD).
Men ska gå och skölja ut hårinpackinge och sen ska jag kolla DH och sen sova :)



Kommentarer
Linda

Hoppas du söver gött :D

2010-03-17 @ 01:58:57
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0