28 Mars 2010 - sommartid!

Hejsan!

Hade en halv dålig dag så det var ingen ide att blogga.
Men idag har jag i alla fall sovit gansak så länge och har varit hos min mammas kille hela dagen med mamma och alla skit ungarna ;)
Vi åt också dära, gjorde en super god köttfärsås btw!
Men sen åkte vi hem och då bytte jag om och sen gick jag in till stan och var med Frida ett tag, sen skjussade hennes mamma hem mig så jag slapp gå hem, tack tack! :)

Och nu sitter jag hära och ska typ se en film och sen sova, skola i morgon och måste direkt hem och plugga för har prov på onsdag i fysik tror det kommer gå åt h-vete men vi får väll se klarade ju biologiprovet som jag inte trodde jag skulle göra :)

Btw ni har väll inte glömt att det är sommartid nu? Så egentligen är klockan bara 10 i 8 men nu rä den 10 i 9, känns lite surt men jaja får väll gå och sova tidigare eller nånting.

Hoppas ni har haft en super bra helg, min var i alla fall rätt så lugn så det är ju bra! :)
Juste måste typ plugga nu på so;n och fysken så ska gå och göra det nu, men ni får ha det så bra!

Puss och hej! :)


Kommentarer
nathalie

Jag tänkte bara tipsa om min egendesignade bikini på Nelly.se Skulle bli otroligt glad om just du röstade en 5 poängare på min bikini ! Länk till bikinin har du här : http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=cJnwCW3P78ehOFBUeaNAPmZQ#bikiniGallery



Kramar!!!!

2010-03-28 @ 23:20:11
URL: http://enathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0