blir så less

F*n vad less jag blir
Vem f*n har sagt att jag inte dricker alkohol?
vem f*n har sagt att jag inte röker ?
vem f'n har sagt att jag inte snusar?
Men lika så vem har sagt att jag dricker alkohol?
vem säger att jag röker?
Vem säger att jag snusar?
Oavsett om jag gör något av dem eller inte
så är det f*nimig mitt val.

Har jag valt att inte röka,dricka eller snusa så är det mitt val
Har jag valt att göra dessa saker så är det fan min sak
det gör mig inte till en sämmre människa

Jag har i så fall gjort ett dåligt val i mitt liv, Men det ändrar inte på mig
Och har jag valt att inte röka,Snusa och dricka så är det också mitt val
Det är inte erat problem ifall jag gör nån av dom hära grejerna eller inte och det betyder som sagt inte att jag är en sämmre människa ifall jag gör nånting av dom hära sakerna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0