Hitta lite gammla bilder :)

Jag tycker det är jätte kul att hitta gammla bilder man glömt bort att man hade på datorn och sen kmma ihåg massa roliga minnen :)
Dom hära bilderna är från sommaren 07 då jag hade långt naturligt blont hår :)
Seriöst kolla hur långt det var! ;o

Kommer ihåg att My skrev till mig på msn då när jag hade den första bilden nedan som visningsbild att hon ville ha mitt hår för det var så långt och jag blev jätte glad över vad hon sa, för jag hade sparat sen jag gick på 6 års, men sen klippte en jvla frisör av mig allt även fast jag sa ta bara 2-3 cm på längden, hrm typ 12 cm klippte hon av :s
Esch kan inte sura över nånting som hände för 2 år sedan XD

Men ska låta det växa ut igen till den längden jag hade då och det ända jag kommer göra är att färga utväxten hos frisören, haha kommer bli skit sur ifall dom klipper nånting ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0