idag, idag, idag, idag, idag, idag

Idag mår jag; Först så var jag glad men nu är jag lite halv sur för att det är fotboll på tv, haha xD

Idag är vädret; som vanligt, typ inte kallt men ändå inte jätte varmt :)

Idag är mitt hår; just nu är det blött :)

Idag har jag på mig; Jeans (usch dom blev helt ''mjuka''), linne, och en svart fleeees jacka, haha stavas?

Idag vill jag ha; Desperate Houswives och en nya byxor och nya tröjor :(

Idag förvånas jag mest av; när karro brotta ner mig i snön, haha xD

Idag längtar jag tills; Våren, fasiken vad mysigt!

Idag består dagen utav; skola, hem och plugga :)

Idag är jag beroende av; fysik boken :)

Idag är ett minus; fysik boken xD

Idag är ett plus; att jag har Tom och Jerry kex hemma XD

Idag lyssnar jag helst på; lite olika :)

idag har jag en stark känsla av att; jag inte kommer klara fysik provet :(

Idag surfar jag mest på; bloggen :)


Idag är mina naglar; rosa :)

Idag ser jag detta på tv; Cougar Town.

Idag har jag ätit;
 pizza, fil, tom och jerry kex :)

Idag irriterar jag mig på; att Karro och Marre hade damp, haha nejdå men dom...jo dom hade damp :D

Idag borde jag; PLUGGA!

Idag önskar jag; att jag var rikast i världen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0