Skrållan är så duktig så :D

Haha Skrållan är söt ^^

Har pluggat nu till klockan 21;00 och innan det så har jag knappt ätit nånting så blev lite yr och det gjorde super ont i magen för jag var så hungrig, men var så inne i att jobba om Tyskland så kunde inte sluta, haha.
Men nu har jag ätit och slutat att plugga.
Har precis sett Andra Avenyn och nu ska jag kolla True Blood och efter det är det X-GAMES!! :D
Har längtat hela dagen för idag är det best stunt så sjukt coolt!

HAHAHA det var 2 st på tv som var utklädda till kaniner och så gick dom in i en hiss där en tant var och så började dom jucka XD HAHAHHA!!! Asså det låter inge roligt nu när jag skriver det men det var sjukt kul nyss på TV;n XD

Men ja alla fall jag ska kolla True Blood nu och sen efter X-Games så ska jag sova ^^

Puss och hej leverpastej :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0