Väldigt mycket Tokio hotel nu.

Jag vet att jag skriver mycket om Tokio Hotel just nu men ni skulle nog göra samma ifall ni skulle få se ett av era favorit band :)

Men har snott datorn av pappa nu så han gick och kollade Lost, haha :)
Sitter och spelar spel på facebook och kollar bloggar och bara tare lugnt, snart hade jag tänk mig att jag skulle se en film, för spelar cafe world på facebook och min mat dära är klar om 5 timmar så måste vara vaken fram till det, haha :)

Så hade tänk att jag skulle ta mina flyganade tefat och colan i kylen och bänka mig framför datorn och se Underworld rise of the lycans :)

Men jag hör av mig sen om några timmar ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0