11 Maj

Hallå.

Kommer aldrig att bli frisk tror jag och nu har jag säkert smittat Lina och Nils som tog av min cola, haha men det var deras val för jag sa att jag var sjuk, kul ifall dom blir sjuka nej då inte skadeglad hära.
Har fått gå ut typ 20 gånger på en lektion och snytit mig (haha oj vad alla ville veta det) och så sitter jag och hostar var 30 sekund.
Fick sluta tidigt idag för hade inget tema *hoppar av glädje* hatar tema, så jäkla tråkigt går bara dit för att man får fika i slutet.

Måste fixa mig ett jobb till i morgon då man måste jobba i 3 timmar, ska ringa min låssas pappa och höra ifall jag kan få 100 kr ifall jag passar nån av mina små syskon, tror inte jag kommer få det men han är snäll så vi får se, haha annars får jag jobba hos mamma som jag gjorde förra året, satt och bloggade och fikade, perfekt jobb ju! :)

Nej men nu ska jag göra lite te för min jäkla hals, vill inte vara sjuk längre och måste åka och kolla mina knän NU som jag har tänk göra super länge, det är värre en förut, ni som inte vet så har jag en infektion som jag fick när jag kanske var 10 år? Och så har jag bara förvärrat det med att spela fotboll som sliter på knäna som satan.
I helgen kunde jag knappt gå för att gjorde så jäkla ont i mina knän så var tvungen att dränka dom i Liniment (tror jag det heter är inte säker) och linda dom som jag faktiskt inte behövt på super länge.
Fick en hel flaska Liniment av min fotbollstränare för nått år sedan för hade ont i knäna hela tiden på träningarna och det hjälpte super bra för det..........bedövar kan man säga! :)

Haha okej ska gå NU och göra te, kram!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0