14 Maj

Hallå!
Har inte kunnat blogga fören nu för jag och mamma sov ju hos min låssas pappa och vaknade av att min låssas syskon levde om som tusan, fick skrika åt dom 2-3 gånger att dom skulle vara tyst eller ''SLUTA SPELA PÅ PIANOT!!!!!!!!!!!!'' ;-@@@@@@@@

Men jag och mamma for en sväng till luleå och köpte lite grejer, tack mamma! :)
Fick nya bh;ar och trosor och shampoo och balsam och en hårinpackning från Elvital Total Repair 5 heter den, så ska testa den och se ifall den hjälper till mitt hår, sitter just nu med hårinpackningen, fick en kortlek och Snygg Piller också, ska visa bilde på alla sakerna sen.

Ikväll blir det att kanske åke till Felicia och grilla med henne och hennes pojkvän men vi får se hur det blir med den saken för mina sms kommer inte fram till Felicia, får väl tag i henne snart tror jag :)

Men nu ska jag se Bella och Tyra Show som var igår och då var ju Kissie med så det ska ju bli intressant att se.
Hör av mig om ett tag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0