27e Maj 2010

Hallå, har varit på Gruvberget hela dagen på nån marknad, vi skulle steka hamburgare.
Luktar grillrök, typ en av världens bästa dofter efter Skoter lukten då ;)
Det är sjukt fint väder ute så vill ut och sola men måste plugga, kanske tar och solar och pluggar samtidigt? :)

Var i alla fall nyss på skolan och hämtade min tavla så den hänger så fint på min vägg nu kommer bilder på det sen :)
Och ikväll efter ett jag pluggat ska jag och Tina och kolla på Grease (det är musikalen vi ska på och inte filmen), fasiken vad kul!
Kommer ju antagligen att ta med mig kameran så det kommer ju upp bilder på bloggen sen :)

Men okej nu ska jag faktiskt gå och plugga :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0