29e Maj

Hallå hallå.
Har inte orkat blogga eller ens haft nån dator fören nu, men vi for till min låssas pappa igår och så sov vi hära, drömde värsta konstiga drömen som jag verkligen inte tänker berätta hära på bloggen, haha! Killen i Nordsjö Ide och Designe var i alla fall med i drömmen ;)

Är barnvakt åt min minsta lilla syster och är redan less, mamma fick ta över för blev så jäkla less.
Sitter vid min systers dator och spelar hög musik medans mamma och min lilla syster är ute.

Pratade nyss med Flisan och då berättade jag om drömmen jag hade tror hon fick sig ett skratt.
Usch jag skriver jätte dåligt nu, helt klumpigt men har inget roligt att berätta och har inga bilder eftersom att jag inte sitter vid min dator, men sen när jag är hemma så kommer det upp bilder :)

Ska läsa lite bloggar och sånt nu, puss på er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0